Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:56:35+01:00
Ca = 40u
C = 12u
3 O = 48u (TRZY CZĄSTECZKI TLENU)

40u+12u+48u=100u
Ca:
100u---100%
40u --- x%
x = 40%

C:
100u---100%
12u --- x%
x % = 12 %

3 O:
100u---100%
12u---x%
x% = 48u

To akurat rozwiązałam proporcjami, bo uważam że jest najłatwiej.
2010-03-01T15:56:50+01:00
CaCOз
Ca=40u=40%
C=12=12%
O=16u*3=48=48%
40u+12u+48u=100u
proszę :)
1 1 1