Odpowiedzi

2010-03-01T15:51:39+01:00
Syzyf= Rosjanie, rusyfikatorzy
wtaczanie glazu= rusyfikacja Polakow
bezowocna, nieudana
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:53:44+01:00
Bóg śmierci, kiedy wydostał się z lochów, zabił ludzi którzy znajdowali się w pałacu. Jego gniew sprawił, że umarło wiele więcej ludzi niż powinno.
Syzyf za swój postępek został ukarany – musiał wnosić głaz na górę. Gdy dochodził do szczytu, głaz spadał i tak to trwało wieczność. Syzyf po dziś dzień odbywa karę.

FRAGMĘT MITU

SYZYFOWA PRACA OZNACZA PRACE BEZ SENSU TAKJAK SYZYF WNOSI GŁAZ DO GURY
O TO CHDZIŁO
1 4 1