Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T17:14:51+02:00
Czesc Marek! Jak sie czujesz czy wszystko u Ciebie w porzadku?Dowiedzialem sie jakis czas temu ze masz watpliwosci co do swojej wiary.Bardzo mnie to martwi i chce Ci pomoc.Jestem wierzaca osoba i chcialabym zebys Ty tez nia byl.Bog jest naszym stworca i wzystkich bardzo kocha.Ciebie tez.Umarl za Nas ludzi na krzyzu abysmy byli zbawieni,cierpial za Nas.Nie zmusze Cie do niczego ale moze pszedl byc w niedziele ze mna do kosciola?Gorąco Cie pozdrawiam Ania
2009-10-19T17:18:47+02:00
Drogi/Droga........

Na początku mojego listu serdecznie Cię pozdrawiam!
Dowiedziałem/łam się, że nie do konca jesteś przekonany co do wiary, chciałam/ łem Cię zapewnic, że wiara w Boga jest najpiękniejszą rzeczą jaka mogła spotkac Cię w życiu! Bardzo chciałabym/ chciałbym abyś nie poddawał się i spróbował pokocha Jezusa.
Pozdrawiam i czekam na dobre wieści.


Podpis
2009-10-19T18:54:41+02:00
Data itp

Drogi....

Piszę do Ciebie ponieważ chcę Cię przekonac że wiara jest naprawde niezwykła.Zachęcam Cię do modlitwy ponieważ to właśnie ona sprawia że jednoczymy się z Bogiem ale co najważniejsze możemy z nim w ten sposób porozmawiać ,on zawsze nas wysłucha.Myślę ze warto by było gdybyś zmienił swój stosunek do wiary bo warto,rozmowa z Bogiem jest czymś niezykłym a wspólna modlitwa w kościele czy na religii jednoczy wszystkich kochających Chrystusa i zbliża do niego.Mam nadzieje że mój list Cię przekona i zaczniesz się modlić i zrozumiesz że wiara i jedność z Chrystusem to nic złego a wręcz przeciwnie to wspanialy dar.

Twój Podpis