Odpowiedzi

2010-03-01T16:00:20+01:00
Jezus podjął się wziąść krzyż na swoje ramiona, aby zbawic lud. Pan jezus bierze nasze grzechy razem z krzyżem. Starajmy się mu pomóc unikając grzeszności, aby ten krzyz stałsię lżejszy. On wie,że takie jest jego przeznaczenie,aby umrzec za nasze grzechy. Pomóżmy mu nieść ten krzyż ułatwiając drogę krzyzową.
2010-03-01T16:01:14+01:00
Przyniesiony ciężki krzyż wkładają na namiona Jezusa.Bierze On ten krzyż z miłości do nas.Również z tego powodu pragnie umrzeć na nim. Jezus dźwigając krzyż uwalnia nas od cieżaru naszych grzechów,a przecieżkażdy powinien sam dxwigać go,by ulżyć Jezusowi.Każdy nasz grzech powoduje,że krzyż jest ogromnym ciężarem,który nie każdy jest w stanie udźwignąć.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T19:00:43+01:00
Jezus wziął krzyż na swoje ramiona. Wziął krzyż, którego inni nie byliby w stanie unieść. Zrobił to z miłości do każdego człowieka. Także do zwykłego grzesznika jak ja czy ty. My też mamy swój krzyż. Czy umiemy go nieść jak Jezus, z miłością?