Cześć. mam na jutro zadane takie zadanie: wziąłeś udział w konkursie śpiewu. opisz przygotowania i efekt. na co wydałeś wygrane pieniądze.

i w zwiazku z tym mam prosbe, czy ktos moglby sprawdzić moja notatkę?
Last week I took part in the singing competition. Before a competition I exercised every day. i practised singing bacause I will must win! During a competition I was very nervous. But I won! I was vey happy! I won a bit money. I bought interesting books and clothes.

Bardzo proszę o sprawdzenie. Zalezy mi na dobrej ocenie. Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź.

3

Odpowiedzi

2010-03-01T15:54:25+01:00
Mi się wydaje że ona jest dobra:)
2010-03-01T15:55:37+01:00
Czesc.
w drugim zdaniu zamien exercised na treined. w trzecim zdaniu skasuj will.
pozdrawiam.
aha. jeszcze literowka: przed ostatnie zdanie powinno byc:very
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:56:44+01:00
Last week, I took part in the singing competition. Before THE competition I exercised every day. I practised singing because I WANNED win! During THE competition I was very nervous, but I won! I was very happy! I won some money. I SPEND IT FOR interesting books and FASHIONABLE clothes.

Zmienione wyrazy napisałam dużymi literami, ponadto miałaś kilka literówek (błędów jednej literki w wyrazie, które również poprawiłam), niektóre wyrażenia zastąpiłam innymi bardziej odpowiednimi, pasującymi do kontekstu zdania, teraz powinno być OK :)