Odpowiedzi

2010-03-01T16:04:33+01:00
A) 6cm x 3cm x 9cm = 162cm/2
b) (6dm = 60cm,4,2dm = 42cm)
60cm x 60cm x 42cm = 151200cm/2
c) (2m = 20dm,0,4m = 4dm)
20dm x 4dm x 2,8dm = 224dm/2
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:04:45+01:00
A
V=6*3*9
V=162cm³
Pp=2*6*3+2*3*9+2*6*9
Pp=36+54+108
Pp=198cm²

B
60cm=6 dm
V=6*6*4,2
V=151,2dm³
Pp=2*6*6+4*6*4,2
Pp=72+100,8
Pp=172,8dm²


C
2m=20dm
0,4m=4dm
V=20*4*2,8
V=224dm³
Pp=2*20*4+2*20*2,8+2*4*2,8
Pp=160+80+22,4
Pp=262,4dm²
1 3 1
2010-03-01T16:06:59+01:00
A) Pc= 2ab+2ac+2bc

Pc=2*6*3+2*6*9+2*3*9=36+108+54=195cm do 2 potęgi

V=a*b*c

V=6*3*9=162cm do 3 potęgi

b) Pc=2*6*6+2*6*4,2+2*6*4,2=72+48+48=168dm do 2 potęgi

V= 6*6*4,2=151,2 dm do 3 potęgi

C) Pc= 2*20*4+2*20*28+2*4*28= 160+1120+228=1504dm do 2 potęgi

V= 20*4*28=2240 dm do 3 potęgi