Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T17:17:48+02:00
27,76% z 89

0,2776*89=24,7064≈25
89-25=64

100-27,76=72,24 (%)

Odp: Zostały jej 64 cukierki,co stanowi 72,24% wszystkich cukierków.
2009-10-19T17:18:57+02:00
89-100%
x-27,76%
-------------
100x=89x27,76
x=24,7 <w przyblizeniu>

89-100%
24,7-x
---------
89x=24,7x100
x=27,75%
2009-10-19T18:58:40+02:00
27,76% z 89

0,2776*89=24,7064≈25
89-25=64

100-27,76=72,24