Odpowiedzi

2010-03-01T16:04:53+01:00
Gdansk, 20 V 2009r.
Droga Przyjaciolko!
Znajduje sie teraz w pieknym Gdansku i bardzo za toba tesknie. Chcilabym sie z toba zobaczyc i mocno uscisknac lecz to nie mozliwe.Nie moge sie doczekac kiedy wroce do domu , lecz tu takze jest calkiem fajnie. Pisze do ciebie nad morzem.Widze jak piekne i wielkie fale przyplywaja do ladu po prostuy cudownie. Krajobraz jest przepiekny.Bardzo sie opalil i mnie wszystko piecze,lecz takze wzielam udzial w zawodach plywackich i zajelam 3 miejsce.Bardzo zaluje ze nie moge byc tu z toba , lecz mam nadzieje ze sie nam uda tu razem przyjechac za rok.Goroca pozdrawiam i czekam za odpowiedzia.
Paula ;p
(mam naszieje ze sie spodoba/sory za bledy jak sa )
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:05:48+01:00
Czesc Anno

Wczoraj rano wyruszyłam razem z rodzicami na fascynującą wycieczkę po europie. Pierwszym krajem jaki właśnie zwiedziliśmy była Francja. Odwiedziliśmy Disnay Land - najbardziej spodobał mi się statek z filmu - "Piraci z Karaibów".
Wracam za dwa tygodnie - jak wrócę to ci opowiem o całej wycieczce.


Anna Nowak
ul. Wojska Polskiego 12
66-210 Zbąszynek
27 4 27