Odpowiedzi

2010-03-01T16:04:00+01:00
Symbioza polega na tym, że bakterie dostarczają niezbędny azot do korzeni, a korzeniami żywią się bakterie. Na tym polegają wspólne korzyści (symbioza)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:06:40+01:00
Bakterie azotowe rozwijają się w brodawkach korzeniowych (u roślin motylkowych ).Symbioza polega na tym, że bakterie oddają roślinie sole azotowe, w zamian pobierają organiczne produkty fotosyntezy.

Krótko, jasno i na temat - jak to nasza polonistka mówi ;)
1 5 1