Proszę was o przetłumaczenie tych zdań.
----------------------------------------------
Najlepiej jak przetłumaczysz to słowo w słowo (zadanie na jutro) Więc proszę o szybkie i skuteczne tłumaczenie !!!!!
----------------------------------------------
Moim ulubionym sportem jest Piłka nożna.
Moim ulubionym klubem jest FC.Barcelona.
Moim ulubionym piłkarzem jest Lionel Messi.
Ja lubię słuchać Hip-Hop i moim ulubionym piosenkarzem jest Eminem.
Mam kolekcje znaczków,monet,kamyków.

Lubię grać w gry komputerowe i surfować po internecie.

2

Odpowiedzi

2010-03-01T16:04:56+01:00
Ich bitte Sie, diese Sätze zu übersetzen.
----------------------------------------------
Wie man am besten zu übersetzen Wort für Wort (eine Aufgabe für morgen) Also bitte, rasche und wirksame Übersetzung !!!!!
----------------------------------------------
Mein Lieblingssport ist Fußball.
My favorite Club ist FC.Barcelona.
Mein Lieblingsspieler ist Lionel Messi.
Ich mag ...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:06:21+01:00
Mein Lieblings Sport ist ein Fußball.
Mein Lieblings Klub ist FC.Barcelona.
Mein Lieblings Fußballspieler ist Lionel Messi.
Ich mag hören der Hip-Hop und mein Lieblings Sänger ist Eminem. Ich habe Briefmarkensammlungen, der Münzen, der Steinchen
1 1 1