Odpowiedzi

2010-03-01T16:46:43+01:00
Rzeźby i malowidła ołtarza z kościoła Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny we wsi Księżnice Wielkie
Nagrobek króla Kazimierza IV Jagiellończyka
Ołtarz główny (Zaśnięcia NMP) w kościele Mariackim w Krakowie
Krucyfiks w nawie południowej Kościoła Mariackiego w Krakowie fundacji Henryka Slackera
Ołtarz Bożego Narodzenia wykonany dla kościoła karmelitów w Norymberdze
Krucyfiks Wickla z kościoła NMP w Norymberdze
Epitafium Filipa Kallimacha w kościele Św. Trójcy
Płyta nagrobna prymasa Zbigniewa Oleśnickiego
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:01:45+01:00
* Ołtarz główny (Zaśnięcia NMP)
* Rzeźby i malowidła ołtarza
* Nagrobek króla Kazimierza IV Jagiellończyka
* Krucyfiks w nawie południowej Kościoła Mariackiego
* Chrystus w Ogrodzie Oliwnym
* Tumba Piotra z Bnina
* Płyta nagrobna prymasa Zbigniewa Oleśnickiego
* Modlitwa w Ogrójcu
* Epitafium Pawła Volckamera
* Epitafium Filipa Kallimacha
* Krucyfiks ze Szpitala Św. Ducha w Norymberdze
* Krucyfiks Wickla
* Zwiastowanie NMP
* Ołtarz Bożego Narodzenia
59 4 59