Odpowiedzi

2010-03-01T16:10:04+01:00
Np. baktrie: przeciesz szybko mozna zachorowac na chorobe

Np.choroby kazdy czlowiek przez choroby moze umzec

np.wiatr; przez wiatry przemieszcza sie droga kropelkowa m.in można zachorować na ospę wietrzna
2010-03-01T16:11:01+01:00
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.

Artumenty za:
1.Nie należy patrzyć tylko na wygląd, ale na to, co dana osoba sobą reprezentuje.
2.Dodatkowym argumentem mogą być bajki i wiersze, które uczą nas już od najmłodszych lat, aby nie oceniać po wyglądzie.
3.My na pewno nie chcielibyśmy być oceniani wg wyglądu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:13:09+01:00
1. nowo poznane osoby z zewnatrz moga wygladac brzydko, ale wewnatrz okazac sie cudownymi i b.milymi ludzmi
2. kolezenski gest, ktory bywa niezauwazalny moze pozniej procentowac wielka przyjaznia
3. ludzie przywiazuja uwage do pieniedzy, nie zwracajac, ze zdrowia juz za nie nie kupia,a zdrowie jest niewidoczne,ale odczuwalne.
Dlatego ludzie zyjacy w dzisiejszych czasach powinni patrzec sercem, chociaz czasem to trudne.