Odpowiedzi

2010-03-01T16:14:31+01:00
A= 3y - x
b=?
Ob=4x +6y
P=?

2a+2b=4x + 6y..../÷2
a+b = 2x + 3y
b = 2x + 3y - a
b = 2x + 3y - 3y + x
b = 3x

P = ab
P = 3x*(3y - x)
P = 9xy-3x²
P=3x²+9xy
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:17:33+01:00
Z - długość drugiego boku
Obw= 4x + 6y
2*(3y -x) = 6y - 2x
Obw = 6y - 2x + 2z
4x + 6y = 6y -2x +2z
6x = 2z
3x = z
P= (3y-x)*3x = 9xy - 3x² = 3x(3y-x)
15 4 15