Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T17:24:26+02:00
Opisałam na swoim przykładzie:

Najchętniej czytam czasopisma o niewyjaśnionych zjawiskach i zdarzeniach. Ubóstwiam pisma, które są o tej tematyce, mają zachęcającą okładkę, zawierają ciekawe opowiadania i teksty z dreszczykiem, a treść jest przejrzysta i zrozumiana. Lubię autentyczne historie, w których dzieje się coś interesującego.
50 4 50
2009-10-19T17:28:36+02:00
Moim ulubionym czsopismem jest Bravo Sport. Gazeta ta jest przeznaczona dla fanow sportu. Bravo Sport jest dwutygodnikiem. Gazeta jest malo obszerna i dodatkowo calkiem niedroga. Lubie te czasopismo poniewaz interesuje mnie swiat sporu oraz jego reprezentanci.
64 4 64