Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:17:42+01:00
Instrukcja obsługi żelazka.
1. Odwiń kabel i wsadź go do tyczki.
2. Żelkazko włóż do podstawki, aby tak się nagrzało.
3. Kiedy zaświeci się lapmka oznaczająca, że żelazko ma odpowiednią temperatutę, upewnij się, że w pojemniku jest woda służąca do buchania parą.
4. Jeśli jest, możesz przystąpić do prasowania.
5. Po skończeniu prasowania, wyjmij kabel z wtyczki.
6. Poczekaj aż żelazko wystygnie.
7. Bezpiecznie je odłóż.

Prosze ;)
1 5 1
2010-03-01T16:19:40+01:00
instrukcja użytku konsoli Play Station Two (PS2)

*Konsola PS2 wspaniały prezent na urodziny lub inne uroczystości. Konsola odbiera wszystkie płyty PAL.

*Podłączyć przewód zasilający do gniazda z tyłu konsoli.
*Nacisnąć na przycisk ON po czym podłączyć kolorowe kable do monitora.
*Włożyć płytę z grą lub programem po czym nacisnąć przycisk POWER.
*Po chwili możemy cieszyć się grą która zapiszę się automatycznie.

Uwaga przedmiot nieodpowiedni dla dzieci poniżej 7 roku życia.
1 5 1