Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T16:17:08+01:00
A=(-3, 2)

B=(-7, -1)
IABI= pierwiastek z (-7+3 )kwadrat + (-1-2)kwadrat = pierwiastek z 16+ 9=5
1 1 1
2010-03-01T16:21:13+01:00
X=-7-(-3)=-4=4
y=2-(-1)=3

AB=√x²+y²
AB=√4²+3²
AB=√16+9
AB=√25
AB=5
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:27:28+01:00
Na rysunku masz wszystko tylo teraz trzeba obliczyć długosc odcinka z twierdzenia Pitagorasa..:

a²+b²=c²
3²+=4²=c²
9+16=c²
25=c² /√
c=5
1 5 1