Odpowiedzi

2010-03-01T16:14:55+01:00
Średnią temperaturę oblicza się dodając najwyższe tempetatury każdego miesiąca i dzieląc przez liczbę miesięcy (12).

Amplituda to różnica między najchłodniejszym a najcieplejszym dniem w miesiącu/roku.

16 3 16
2010-03-01T16:16:19+01:00
Śrędnią temperature powietrza to trzeba dodać do siebie wszystkie temperatury i podzielić na tyle ile ich jest :)
amplituda to różnica między maksymalną ,a minimalną temperaturą powietrza
suma rocznych opadów trzeba dodać z każdego miesiąca sumę opadów i podzielić przez 12 myślę że pomogłem :)
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:17:51+01:00
Średnią temperaturę powietrza-dodać wszystkie temperatury i podzielić przez liczbe miesięcy

amplitudę-od najcieplejszej temp.odjąć najmniejszą temp.

sumę rocznych opadów-dodać wszystkie opady i wyjdzie
28 4 28