Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • zua
  • Początkujący
2010-03-01T16:19:50+01:00
Tłuszcze roślinne (w postaci cieczy to oleje roślinne):
- olej słonecznikowy,
- olej rzepakowy,
- oliwa,
- olej z pestek, np. brzoskwini, moreli,
- olej z kwiatu szafranu,
- olej kminkowy.


http://pl.wikipedia.org/wiki/Olej_ro%C5%9Blinny tutaj masz tego mnóstwo :)
3 3 3
2010-03-01T16:25:09+01:00
Oleje slonecznikowy
olej rzepakowy
olej arachidowy
olej lniany
maslo kakaowe
oliwa z oliwek