Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:17:09+01:00
Do najczęstszych przyczyn bezrobocia należą:

likwidacja niektórych gałęzi przemysłu np. górnictwa

zmniejszenie popytu na konkretne dobra czy usługi
ograniczenie produkcji

brak informacji o miejscach pracy

brak mobilności

przeniesienie zakładów do innego rejonu

niedostosowanie do potrzeb rynku wykształcenia pracowników

* zmiany w technologii

• wysokie obciążenia fiskalne
2010-03-01T16:18:14+01:00
1. Wg mnie przyczynami bezrobocia są:

- zmiany w technologii
- ograniczenie produkcji
- załamanie się przemysłu
- przestarzały struktura i technologia

2. Jak wyżej , czyli:

- strata produktu narodowego
- poziom pnb spada
1 4 1