Bardzo proszę o napisanie zaproszenia po niemiecku na 13 urodziny, wraz z tłumaczeniem. Najlepiej gdyby w zaproszeniu znajdował się też opis atrakcjii , co się będzie działo, coś o dobrej muzyce, o jedzeniu itp.
Z góry dziękuję ;)

2

Odpowiedzi

2010-03-01T16:28:19+01:00
Pl
Serdecznie chciałbym zaprosic was na moje 13 urodziny , które odbędą się w lokalu na ulicy Mickiewskiej . Na moich urodzinach odbędą się różne atrakcje np. Odbędzie się konkurs na najszybsze napompowanie balona ;] Nagrody także będą atrakcyjne . Będę również rozkręcał imprezę puszczając dobrą muzykę . Więc zapraszam w dniu ....... o godzinie .... na moje 13 urodziny .

Germany ;]
Ich möchte Sie herzlich zu meinem 13 Geburtstag, der im Ort auf der Straße Mickiewskiej stattfindet einladen. An meinem Geburtstag, wird es verschiedene Sehenswürdigkeiten, wie der Wettbewerb stattfinden wird frühestens aufgeblasenen Ballon;] Die Preise werden auch attraktiv sein. Ich werde auch sackte die Partei Freigabe gute Musik. So lade ich Sie auf ....... zu .... mein 13 Geburtstag.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:32:26+01:00
Zaproszenie !
Mam zaszczyt zaprosic Jana kowalskiego na moje 13 urodziny , które odbędą się 12 maja 2010 roku o godzinie 19 w restauracji przy ulicy ....

Atrakcje :
- taniec z balonami
- muzyka
- wyśmienite jedzenie

Gwarantowana miła zabawa !


Die Einladung,
die ich habe die Ehre, Jan Kowalski auf meinem 13 Geburtstag, der am 12. Mai 2010 um 19 stattfinden wird in einem Restaurant auf der Straße ....

Attraktionen:
- Tanz mit Luftballons
- Musik
- Garantierte



Gaumenfreuden freundlichen Spaß laden ein!