Podaj antonimy do wyrazow:
pesymista-
apatia-
antypatia-
bezdusznosc-
zagrozenie-
tchuzostwo-
bol-
cierpienie-
pech-
glupota-
klamstwo-
lenistwo-
zlosliwosc-
kara-
nienawiesc-
niepokoj-
ogluda-
choroba-
nagana-
ochyda-
zlo-
nieszczescie-
pogarda-
potega-
falsz-
niechec-
rozpacz

bardzo prosze o pomos z gory dziekuje:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:21:37+01:00
Pesymista-optymista
apatia- krzepa
antypatia-apatia
bezdusznosc-milosierdzie
zagrozenie- bezpieczenstwo
tchuzostwo- odwaga
bol-przyjemnosc
cierpienie- radosc
pech- szczescie
glupota- madrosc
klamstwo-prawda
lenistwo-pracowitosc
zlosliwosc-
kar-nagród
nienawiesc- sympatia
niepokoj- spokój
ogluda- szczerosc
choroba- zdrowie
nagana-pochwała
ochyda- cudo
zlo-dobro
nieszczescie-szczescie
pogarda- cenić
potega- słabosc
falsz-prawda
niechec-chec
rozpacz=radosc
2010-03-01T16:30:37+01:00
Pesymista- optymista
apatia- entuzjazm
antypatia- sympatia
bezduszność- serdeczność
zagrożenie- ochrona
tchórzostwo- odwaga
cierpienie, ból, rozpacz - wewnętrzny dobrobyt
pech- szczęścia
głupota- mądrość
kłamstwo- prawda
lenistwo- chęć działania
złośliwość- dobroć
kar- (nie znam takiego słowa)
nienawiść- miłowanie kogoś
niepokój- uspokojenia
choroba- zdrowie
nagana- pochwała
ohyda- piękno
zło- dobro
nieszczęście- szczęścia
pogarda- szacunek
potęga- bezsilność
fałsz- prawda
niechęć- chęć
1 5 1