Odpowiedzi

2010-03-01T16:24:25+01:00
Zad1
a)-42
72
48
-8
-9
b)-2,7
0
-32
-2,2
32
-15,6
4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:24:32+01:00
A)
-6*7=-42
-8*(-9)=72
-12* (-4)=48
24:(-3)=-8
-63:(-7)=9
B) -5,4:2=-2,7
0:(-2,3)=0
6,6:(-3)=-2,2
-8:(-24)=0,333333
5,1*(-3)=-15,3

c) -10:(-2,5)=4
8*(-1⅛)=-12
-2½*(-6)=15
-3¾:(-6)=
12:(-1½)=-18
2010-03-01T16:27:42+01:00
A) -6*7=-42
-8 *(-9)=72
-12* (-4)=48
24:(-3)=-8
-63:(-7)=9
B) -5,4:2=-2,7
0:(-2,3)=0
6,6:(-3)=-2,2
-8:(-24)=0,333...
5,1*(-3)=-15.3
C)-10:(-2,5)=4
8*(-1⅛)=-9
-2½*(-6)=15
-3¾:(-6)=5/8
12:(-1½)=-8