Odpowiedzi

  • zua
  • Początkujący
2010-03-01T16:25:38+01:00
Dane:
68% - powierznia obszaru leśnego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
5575 ha - całkowita powierzchnia Parku Narodowego

68% * 5575 ha= 68/100 * 5575 = 379100/100 = 3791 ha

Odpowiedź: Obszar leśny zajmuje 3971 ha Karkonoskiego Parku Narodowego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:27:06+01:00
5575 × 68÷100= 379100÷100= 3791ha 1ha=0.01 km2



3791ha=37.91km2
Odp. Lasy na terenie tego parku zajmuja 37.91 km2.
1 5 1
2010-03-01T16:34:35+01:00
100% - 5575 ha
68% - x ha
x = 68*5575/100 = 3791 ha.
3761 ha = 37910 km2
myślę, że dobrze wyszło.;)
pozdrawiam.;)