Odpowiedzi

2010-03-01T16:22:17+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T16:23:57+01:00
Garncarz wyrabia garnki,
a dekarz robi dachy budynków np. domów
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T16:26:23+01:00
Garncarz - Zajmuje się robieniem kubków, talerzy, naczyń, wazonów itp.

dekarz - Jest to pracownik, którego główną pracą jest pokrywanie dachów niemetalowymi pokryciami dachowymi takimi jak, np. dachówki
20 4 20