Odpowiedzi

2010-03-01T16:55:23+01:00
Współczesny samarytanin nie powinien przechodzić obojętnie wobec dziejącej się komuś krzywdy, powinien wspierać i pomagać. Samarytanin musi być oparciem, pomocą, jeśli potrzeba musi reagować - np. zawiadamiając organy ścigania o popełnionym przestępstwie:)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:56:38+01:00
Współczesny samarytanin powinien być litościwy i miłosierny. Powinien współczuć pokrzywdzonej osobie i starać się jej pomóc. Nie powinien przechodzić obojętnie wobec zła i nienawiści. Cieszyć się z kogoś sukcesu, nie zazdrościć mu. Na krzywdę reagować. Powinien być spontanicznym człowiekiem, spieszyć z pomocą chorym. Współczesny samarytanin powinien być ofiarny i bezinteresowny. :)
3 5 3
2010-03-01T19:21:12+01:00
Samarytanin powinien:
-pomagac cierpiącym
-byc opiekunczy i przyjazny
-byc przykladem dobrgo czlowieka dla innych
-pomagać ludziom ktorzt sa samotnym
-pomagac ubogim ludziom
-opiekowac sie ludzmi niepelnosprawnymi
-nie czekac na pochwaly
-pomagac wszystkim bezinteresownie

pozdrawiam ;))
2 5 2