Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T16:31:51+01:00
Tak zmiesci sie ponieważ objetosc kasy wynosi 210dm³= 210000cm³

sztabki: 600cm³×300=180000cm³
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:56:48+01:00
V(prostopadłościanu)=Pp*H
Pp=5dm*6dm=30dm²
V=30dm²*7dm=210dm³
___________________________________________________
5cm=0,5dm
8cm=0,8dm
15cm=1,5dm

V(jednej sztabki)=Pp*H
Pp=0,5dm*0,8dm=0,4dm²
V=0,4dm²*1,5dm=0,6dm³
V(300 sztabek)=0,6dm³*300=180dm³
___________________________________________________
210dm³>180dm³

Odp: W tej kasie zmieści się 300 sztabek złota.
4 4 4