Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T17:25:42+02:00
Mieszaninę soli z pieprzem można oddzielić za pomocą metody mechanicznej (czyli sita sól opadnie a pieprz zostanie na situ) lub możemy wlać do soli z pieprzem wodę i wymieszać, wtedy zostanie widoczny tylko pieprz, a sól się rozpuści
2009-10-19T17:30:15+02:00
Za pomoca jakiejś laski, ale nie jestem pewien.

Podam ci sposoby roździelenia niektórych mieszanin niejednorodnych:
-sączenie(filtracja)
-sedymentacja
-dekantacja
-za pomocą roździelacza
- metody mechaniczne np przy uzyciu sita, magnesu

Pamiętam że nauczycielka mówiła o jakiejść lasce, i pamiętam że mówiła wtedy o roździelaniu soli z pieprzem.