Potrzebuję przetłumaczyć wypracowanie o tym co robiłam na feriach na niemiecki.

Początek ferii spędziłam w domu. Chodziłam na spacery z koleżanką, spotykałyśmy się u niej w domu albo u mnie.Następnie pojechałam do mojej siostry do Niemiec, byłam tam tydzień.
Popołudniami chodziłyśmy zwiedzać miasto lub na zakupy.
Pojechałam też do mojej kuzynki która mieszka w innym mieście, niedaleko od mojej siostry, tam spędziłam dwa dni i wróciłam do Polski. Ferie się skończyły i musiałam iść już do szkoły.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:29:53+01:00
Anfang der Ferien zu Hause verbracht. Ich ging zu einem Spaziergang mit einem Freund, spotykałyśmy mit ihr zu Hause oder auf mnie.Następnie Ich ging mit meiner Schwester in Deutschland, war es eine Woche.
Wir gingen am Nachmittag in die Stadt oder Shopping zu erkunden.
Ich habe es zu meiner Cousine, die in einer anderen Stadt lebt, nicht weit von meiner Schwester, wo ich zwei Tage lang und an die polnische zurückgegeben. Die Ferien sind vorbei und ich musste zur Schule gehen mehr.
2010-03-01T16:30:05+01:00
Anfang der Ferien zu Hause verbracht. Ich ging zu einem Spaziergang mit einem Freund, spotykałyśmy mit ihr zu Hause oder auf mnie.Następnie Ich ging mit meiner Schwester in Deutschland, war es eine Woche.
Wir gingen am Nachmittag in die Stadt oder Shopping zu erkunden.
Ich habe es zu meiner Cousine, die in einer anderen Stadt lebt, nicht weit von meiner Schwester, wo ich zwei Tage lang und an die polnische zurückgegeben. Die Ferien sind vorbei und ich musste zur Schule gehen mehr.