Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:35:53+01:00
Współcześni demokraci uważają, iż demokracja jest jedynym możliwym gwarantem istnienia wolnej konkurencji w gospodarce, na rynku pracy oraz możliwości wprowadzenia koniecznych reform po debacie i dojściu do porozumienia. Z drugiej strony systemy, które są z formalnego punktu widzenia demokracjami, mogą w rzeczywistości dawać rzeczywistą władzę wąskiej grupie oligarchów, którzy praktycznie sprawują ją w sposób skrajnie niedemokratyczny
1 1 1
2010-03-01T16:36:30+01:00
Demokracja jest poczebna dla polski
1 5 1