Odpowiedzi

2010-03-01T16:39:17+01:00
Mieszkał sam.
W altance jak db pamiętam nad morzem ..
Spał na gazetach.
Ogl wszędzie bałagan.
Zainteresowania:
Rybołóstwo
Co dziennie wypływał w morze , wracał nocą, to wszystko co rb :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:42:05+01:00
Był rybakiem, interesował się baseballem. Jego ulubionym graczem był DiMaggio. Jego przyjacielem był Manolin. Mieszkał bardzo skromnie. Chłopiec wspomagał go, dając mu sardynki na przynętę dla ryb. Rybak nazywał się Santiago !

proszę o naj =]