Odpowiedzi

2010-03-01T16:36:53+01:00
Byc miłym
ładnie sie odzywac
mówic o dobrych reczach
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:50:53+01:00
być grzeczną ( nie pyskowć )
wysprzątać pokój
pozmywać naczynia
wyjść z psem jak go masz
zrobić obiad
posprzątać cały dom
być miłym sprawić komplement mamie i tacie
pójść po zakupy
zaopiekować się młodszym rodzeństwem jak go masz



jak coś żle napisałam to przepraszam jak Ci sie nie pododoba
to przepraszam pozdrawiam szynszyla :):D :):):):):):):):):):D:D:D:D:D:D:D




1 5 1