Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:18:34+01:00
Niedaleko mnie jest staw,
który ma z 1000 wad.
Brudny, śmierdzi i mulasty
wszyscy się nim brzydzą
i nic dobrego w nim nie widzą. :)
2010-03-01T18:27:39+01:00
Żaby w stawie czekają na świt...
Ryby śpią czekają na słońce...
Ja czekam aż nadejdzie dzień...
Dzień to słońce i świt więc...
2010-03-01T22:38:33+01:00
Staw wypełnia parę spraw,
Spraw śmiesznych o żabich kłach,
Którym im brak, bo wybił im szpak,
Dlatego mówią na wspak.