Od podanych poniżej imion utwórz przymiotniki i wpisz je w odpowiednich miejscach.Wyjaśnij znaczenie powstałych wyrażeń.
-Salomon,Kain,Judasz,Hiob.
.................mądrość-......................
.................wieści-.....................................
.................srebrniki-...................................
..................znamię-......................................

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T17:29:08+02:00
Salomonowa mądrość
Hiobowe wieści
Judaszowe srebrniki
Kainowe znamię
1 1 1
2009-10-19T17:31:38+02:00
Salomonowa mądrość-bardzo bogata wiedza z różnych dziedzin
hiobowe wieści-zła wiadomość o tragedii,nieszczęściu
judaszowe srebrniki-zapłata otrzymana za zdradę
kainowe znamię-piętno zbrodniarza
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T17:33:49+02:00
Salomonowa- mądrość=>Prawdziwa, duza i nieograniczona mądrość
Hiobowe wieści => bardzo złe wieści, smutne, tragiczne
Judaszowe Skarbinki => piętno bratobójcczyli zapłata otrzymana za zdradę; brudne pieniądzey
Kainowe-znamie=>piętno bratobójcy

pomogłam?
2 3 2