Odpowiedzi

2009-10-19T17:32:55+02:00

16/9
9/8
49/36
81/16
64/-27
1/100000
10000
1000
27/125
100/196
-(27/1000)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T17:34:02+02:00
2 do -³=1/8
(3/4) -²=(4/3)²=16/9=1 i7/9
(2/3) ⁻³=(3/2)³=27/8=3 i 3/8
(-6/7) ⁻²=(-7/6)²=49/36=1i 13/36
(-2/3) ⁻⁴=(-3/2)⁴=81/16=5 i 1/16
(-3/4) ⁻³=(-4/3)³=-64/27=-2 i 10/27
10 do ⁻⁵=(1/10)⁵=1/100000
(0,1)⁻⁴=10⁴=10000
(0,1) ⁻³=10³=1000
(1 2/3) ⁻³=(3/5)³=27/125
(-1,4) ⁻²=(-5/7)²=25/49
(-3 1/3) ⁻³=(-10/3)⁻³=(-3/10)³=-27/1000