Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:46:27+01:00
Organizmy symbiotyczne to takie które żyją w symbiozie np. grzyby i drzewa.
Symbioza to związek między organizmami należącymi do różnych gatunków, który przynosi korzyści wszystkim uczestnikom

Organizmy pionierskie - organizmy żywe, mogące przetrwać w skrajnym środowisku. Żyją w maksymalnych lub minimalnych temperaturach, gdy jest bardzo sucho lub bardzo mokro, na stromych zboczach, nieutrwalonych wydmach itp. Zazwyczaj są to porosty, psammofity, sinice lub mszaki.

9 3 9
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T16:46:50+01:00
Organizmy pionierskie - organizmy Żywe, mogące przetrwać w skrajnym środowisku.
38 4 38