Odpowiedzi

  • n132
  • Początkujący
2010-03-01T16:47:53+01:00
Czy w kazdej setce jest tyle samo wielokrotnosci liczby2?
Tak
A ile jest wielokrotnosci liczby 3 w pierwszej setce?
297
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:49:19+01:00
Pyt:Ile jest wielokrotnosci liiczby 2 większych od 100 i mniejszych od 20?
Odp:Większych od 100 jest nie skończenie wiele a mniejszych od 20 jest 9
Pyt:Czy w kazdej setce jest tyle samo wielokrotnosci liczby2?
Odp:tak
Pyt:A ile jest wielokrotnosci liczby 3 w pierwszej setce?
Odp:33
1 5 1