Odpowiedzi

2009-10-19T17:41:58+02:00
Australia:
Rozciągłość południkowa: 3150 km
Rozciągłość równoleżnikowa: 4100 km
Ameryka Północna:
Rozciągłość południkowa 7200 km
Rozciągłość równoleżnikowa 6800 km
Ameryka Południowa:
Rozciągłość południkowa 7350 km
Rozciągłość równoleżnikowa 5170 km
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T18:04:51+02:00
Australia:
r. równoleżnikowa - 4100 km
r.południkowa - 3150 km

Ameryka Północna
r. równoleżnikowa - 6700 km
r.południkowa - 7170 km

Ameryka Południowa :
r. równoleżnikowa - 5170 km
r.południkowa - 7350 km
6 3 6