Odpowiedzi

2010-03-01T16:52:07+01:00
Dobrze jest sie osiedlac na terenie gdzie sa mchy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:54:55+01:00
Mchy są bardzo ważne w życiu człowieka, ponieważ zatrzymują wodę i zmniejszają ryzyko powodzi, poza tym po obumarciu wzbogacają glebę przygotowując ją do innych, bardziej wymagających roślin. Stosuje się je także jako materiał opałowy, do produkcji leków i kosmetyków.


Proszę. Jeśli przepiszesz daj mi najlepszą... Proszę.