Odpowiedzi

2010-03-01T16:57:21+01:00
Zdrowe życie = długie życie!!!
Chcesz prowadzić zdrowy styl życia???
Nie czekaj w sklepach owoce wysypują się z koszyków :)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:58:06+01:00
„Jedz owoce i warzywa, a będziesz zdrów jak ryba”

„Żyj zdrowo i kolorowo”

„Samarze i fałdkom mówimy - stop”

„Sadłu - stop”

„Pokonamy sadło, jeśli każdy z nas spróbuje zjeść warzywek sześć”

„3maj się zdrowo”
;))
3 3 3