Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:04:00+01:00
A)-ścian: 5
-wierzchołków: 6
-krawędzi: 9
b)-ścian: 10
-wierzchołków: 16
-krawędzi: 24
c) -ścian: 22
-wierzchołków: 40
-krawędzi: 60
2010-03-01T17:04:47+01:00
Trójkątny ma 3 ściany + 2 podstawy,6 wierzchołków i 9 krawędzi.
ośmiokątny ma 16 krawędzi, 8 ścian +2 podstawy i 24 wierzchołki.
dwudziestokątny ma 20 ścian + 2 podstawy , 40 wierzchołków i 40 krawędzi.