Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T17:38:23+02:00
Los niewolników zależał o jego wykształcenia. Niektórzy silni niewolnicy byli brani do walk na arenie, ci którzy mieli wykształcenie byli brani do nauki dzieci bogatych ludzi. Ci którzy byli w miarę silni byli brani do robót polowych lub do budowy.
Myślę że tyle wystarczy. może sie nie rozpisałem ale chyba to powinno pomóc.
20 4 20
2009-10-19T19:24:11+02:00
Przede wszystkim los zależał od stosunków między państwami,które toczyły wojnę i zdobywali niewolników,czasami było tak że wymieniali się niewolnikami bo nie było sensu ich mordować.Jednak gdy nie było takiej możliwości ich los był okropny,byli mordowani okr,torturowani,pracowali w nieludzkich warunkach(tania siła robocza),przeprowadzano na nich różne eksperymenty tak jak robili to hitlerowcy w obozach śmierci,czasami od razu ich zabijano w celu pozbycia sie.Myśle że nie ma znaczenie który niewolnik miał sie lepiej jeśli chodzi o to czy był silniejszy czy mądrzejszy,byli z jednego narodu i byli traktowani tak samo,wyjątek stanowił jeśli naprawde był wykształcony w jakimś rzemiośle to można było go wykorzystać ale raczej spotykał go tragiczny los.

Pozdrawiam
27 4 27