Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:08:06+01:00
Moze to byc
Merkury; Cieplis od wielkiej temperatury
wenus; Kobietolis od kobiet
ziemia; Internobat od internetu
mars Mężczyznosik od mezczyzn
jowisz Planela kręgów pierscieni
saturn Kobalt od niebieskiegoi koloru
uran Gazownik od budulcow jego materii
neptun Mrozolistok od niskiej temperatury
2010-03-01T17:08:54+01:00
petus planeta kosmity
jogodaowa zycie jagód
stworekszyn stworki korki