Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:09:25+01:00
Ile piękna na tym świecie,
Ile Twej miłości w nim.
O kochany Panie Boże dzięki za to Ci.
Jesteś wszechmogący Panie
I ten Twój miłości dar
Jest tak wielki o nasz Panie
Że aż słów mi brak.

Powodzenia ;)
2 5 2
2010-03-01T17:11:34+01:00
Boże ty ofiarowałeś nam ziemię!
Ty nas stworzyłeś i dałeś nam
życie. Stworzyłeś dla nas piękny
świat. Każdy jest radosny, każdy
chce Ci dziękować! Bo ty jestes
królem ziemi stworzonej.
Chcemy Ci dziekować, chociaż
nie wiemy jak!
1 4 1