Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T17:06:16+01:00
Znajdziesz to tu http://szkolamysleniamini2.nq.pl/index.php?sec=wizytowka&id=139
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:09:35+01:00
Do menzurki wlej pewną objętość wody i wynik zanotuj. Po włożeniu do menzurki kawałka plasteliny zobaczysz, że poziom wody się podniósł. Zapisz wynik. Rożnica między objętością wody z włożonym do niej ciałem a objętością wody bez ciała stanowić będzie szukaną gęstość plasteliny.
4 2 4