Rodzaj ostrosłupa : trójkątny
Liczba wszystkich ścian : ??
Liczba wszystkich krawędzi : ??

Rodzaj ostrosłupa : czworokątny
Liczba wszystkch ścian : ??
Liczba wszystkich krawędzi : ??

Rodzaj ostrosłupa : pięciokątny
Liczba wszystkich ścian : ??
Liczba wszystkich krawędzi : ??

Rodzaj ostrosłupa : ??
Liczba wszystkich ścian : ??
Liczba wszystkich krawędzi : 16

Rodzaj ostrosłupa : trzydziestokątny
Liczba wszystkich ścian : ??
Liczba wszystkich krawędzi : ??

Rodzaj ostrosłupa : ??
Liczba wszystkich ścian : 101
Liczba wszystkich krawędzi : ??

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:12:10+01:00
TRÓJKĄTNY:
-4
-6
CZWOROKĄTNY:
-5
-8
PIĘCIOKĄTNY:
-6
-10
OŚMIOKĄTNY:
-9
-16
TRZYDZIESTOKĄTNY:
-31
-60
STUKĄTNY:
-101
-200


Miałam wczoraj takie same zadanie zadane do domu
Mam nadzieje że pomogłam:)
12 4 12
2010-03-01T17:12:45+01:00
Trójkątny ma 4 ścian i 6 krawędzi.
czworokatny ma 5 ścian i 8 krawędzi.
pięciokątny ma 7 ścian i 10 krawędzi.
sześciokątny ma 9 ścian i 16 krawędzi.
trzydziestokątny ma 31 ścian i 60 krawędzi.
stokątny ma 101 ścian i 200 krawędzi.


9 4 9
2010-03-01T17:13:58+01:00
Rodzaj ostrosłupa : trójkątny
Liczba wszystkich ścian :3
Liczba wszystkich krawędzi : 3

Rodzaj ostrosłupa : czworokątny
Liczba wszystkich ścian : 4
Liczba wszystkich krawędzi : 2

Rodzaj ostrosłupa : pięciokątny
Liczba wszystkich ścian : 5
Liczba wszystkich krawędzi : 10

Rodzaj ostrosłupa : prawidłowy
Liczba wszystkich ścian : 8
Liczba wszystkich krawędzi : 16

Rodzaj ostrosłupa : trzydziestokątny
Liczba wszystkich ścian : ??
Liczba wszystkich krawędzi : ??

Rodzaj ostrosłupa : ??
Liczba wszystkich ścian : 101
Liczba wszystkich krawędzi : ??

myślę że dobrze
9 2 9