Napisz rodzajniki i tłumaczenia do rzeczowników :
Würstchen,
Schinken,
Gemüse,
Salat,
Tomaten,
Kartoffeln,
Karotten,
Obst,
Apfel,
Birne,
Banane,
Getränke,
Mineralwasser,
Dose Cola,
Apfelsaft,
Milchprodukte,
Käse,
Vollmilch,
Joghurt,
Teelöffel Butter,
Eiscreme,
Süße Sachen,
Esslöffel Marmelade,
Esslöffel Honig,
Schokolade
Sonstiges,
Nudeln.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T17:53:21+02:00
Die Würstchen, kiełbaska
das Schinken, szynka
das Gemüse, warzywa
das Salat, sałata
die Tomaten, pomidor
die Kartoffeln, ziemniaki
die Karotten, marchewki
das Obst, owoce
der Apfel, jabłko
das Birne, gruszka
die Banane, banan
die Getränke, napoje
das Mineralwasser, woda mineralna
das Dose Cola, puszka Coli
der Apfelsaft, sok jabłkowy
die Milchprodukte, nabiał
das Käse, ser
die Vollmilch, mleko 'niezbierane'
das Joghurt, jogurt
die Teelöffel Butter, łyżeczka masła
das Eiscreme, lody śmietankowe
der Süße Sachen, słodkości
die Esslöffel Marmelade, łyżka marmolady
die Esslöffel Honig, łyżka miodu
das Schokolade, czekolada
die Sonstiges, inne
der Nudeln, makaron
2009-10-19T19:46:29+02:00
Rodzajnik RZECZOWNIK TŁUMACZENIE
-n Würstchen Parówka
-m Schinken Szynka
-n Gemüse Warzywa
-m Salat Sałata
-f Tomaten Pomidor
-f Kartoffeln Ziemniak
-f Karotten Marchewka
-n Obst Owoce
-m Apfel Jabłko
-f Birne Gruszka
-f Banane Banan
-n Mineralwasser Woda Mineralna
- Dose Cola Puszka Coli
-n Getränke Napój
-m Apfelsaft Sok Jabłkowy
-m Milchprodukte Przetwory
-m Käse Ser
-f Vollmilch Mleko Pełnotłuste
-r Joghurt Jogurt
-f Eiscreme Lody Kremowe
- Esslöffel Marmelade Łyżka stołowa marmolady
- Esslöffel Honig Łyżka stołowa miodu
-f Schokolade czekolada
-m Nudeln Makaron

Brakuje tylko :Sonstiges, Süße Sachen,Teelöffel Butter