Napisz rodzajniki i tłumaczenia do rzeczowników :
Würstchen,
Schinken,
Gemüse,
Salat,
Tomaten,
Kartoffeln,
Karotten,
Obst,
Apfel,
Birne,
Banane,
Getränke,
Mineralwasser,
Dose Cola,
Apfelsaft,
Milchprodukte,
Käse,
Vollmilch,
Joghurt,
Teelöffel Butter,
Eiscreme,
Süße Sachen,
Esslöffel Marmelade,
Esslöffel Honig,
Schokolade
Sonstiges,
Nudeln.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T17:53:06+02:00
Die Würstchen, kiełbaska
das Schinken, szynka
das Gemüse, warzywa
das Salat, sałata
die Tomaten, pomidor
die Kartoffeln, ziemniaki
die Karotten, marchewki
das Obst, owoce
der Apfel, jabłko
das Birne, gruszka
die Banane, banan
die Getränke, napoje
das Mineralwasser, woda mineralna
das Dose Cola, puszka Coli
der Apfelsaft, sok jabłkowy
die Milchprodukte, nabiał
das Käse, ser
die Vollmilch, mleko 'niezbierane'
das Joghurt, jogurt
die Teelöffel Butter, łyżeczka masła
das Eiscreme, lody śmietankowe
der Süße Sachen, słodkości
die Esslöffel Marmelade, łyżka marmolady
die Esslöffel Honig, łyżka miodu
das Schokolade, czekolada
die Sonstiges, inne
der Nudeln, makaron
13 4 13
2009-10-19T17:54:47+02:00
Die Wurstchen - kiełbaski
der Schinken - szynka
die gemuse - warzywa
die Salat - sałata
die Tomaten - pomidory
die Kartoffeln - ziemniaki
die Karotten - marchewki
das Obst - owoce
die Apfel - jabłko
Birne, - die gruszka
Banane, die banany
Getränke, das, napoje
Mineralwasser,das, woda mineralna
Dose Cola,die, puszka coli
Apfelsaft,der, sok jabłkowy
Milchprodukte,die, produkty mleczne
Käse,die, ser
Vollmilch,
Joghurt, das , jogurt
Teelöffel Butter,
Eiscreme,
Süße Sachen,
Esslöffel Marmelade,
Esslöffel Honig,
Schokolade
Sonstiges,
Nudeln.
7 3 7
2009-10-19T18:00:17+02:00
Die
die
die
der
die
die
die
das
der
die
die
die
das
die
der
die
der
die
die
die
die
die
die
die
der
die Schokolade
die
die
8 2 8