Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T17:13:45+01:00
Dedykuję Ci tą książkę, aby przypominała Ci przez całe życie, że nauka to potęgi klucz, a kto ten klucz zdobędzie, temu w życiu dobrze będzie.

(i podpis, np) Kasia
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:14:44+01:00
"Pamietaj- przyjazn jest zawsze najwazniejsza"
Tobie Jasiu za to ze zawsze przy mnie jestes i podtrzymujesz mnie na duchu. Nie zapomnij- bo ja zawsze bede pamietała. Dziekuje za wszystko

Przyjaciolka Karolina

to moja propozycja ;]
20 4 20
2010-03-01T17:19:29+01:00
Dla najsympatyczniejszego Przyjaciela na świecie. Za okazaną pomoc i wsparcie w nawet najgorszych chwilach. Dziękuję!
31 4 31