Organizujesz wieczór filmowy. Napisz zaproszenie dla uczniów innych klas:
- gdzie i kiedy odbędzie się wieczór filmowy
- jakie dokładne atrakcje będą towarzyszyły imprezie
- jaki strój jest wymagany
- poproś o potwierdzenie przybycia przed piątkiem
PILNE

2

Odpowiedzi

2010-03-01T17:17:14+01:00
Serdecznie zapraszamy
uczniów klasy piątej B na wieczór filmowy, który odbędzie się dnia 15 marca 2010r. o godz.17.00 na sali gimnastycznej naszej szkoły. Na imprezie odbędzie spotkanie ze sławnym reżyserem (wymyśl tu jakiegoś;D). Uczestnicy będą mogli zadawać mu pytania i poprosić o podpis. W planach jest także poczęstunek. Obowiązuje strój galowy.
Uczniowie klasy VI a
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:24:08+01:00
Zapraszam !
Pragnę zaprosić klasy 6 ze Szkoły Podstawowej nr.23 w Warszawie na wieczór filmowy , który odbędzie się w naszej szkole 6.02.2010 r.(sobota) o godzinie 16.35 sala 16 . Na wieczorze filmowym będzie dużo atrakcji np.: wspólne wybieranie filmów czy występ niespodzianka . Obowiązkowy strój ulubionej postaci filmowej .Proszę potwoerdzić swoją obecność do piątku 05.02.2010r.
Izaa88