Odpowiedzi

2010-03-01T17:21:42+01:00
1 badz zawsze zadowoloy
2 nie odmawiaj sobie ale z umirem
3 badz dobry
4 ciesz sie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:45:47+01:00
1. Po pierwsze nie zwracaj uwagi na ludzi, którzy źle o Tobie mówią, nie doceniają Cię. Nie bierz do siebie ich złośliwych opini. Raczej doceń ludzi życzliwych, którzy Cię otaczają.
2.W rzeczach codzinnych dostrzegaj to to ciekawe i piękne.(Działaj wyobraxnią)
3.,,Szczęście jest jdyną rzeczą która się mnoży jeżeli się ją dzieli"- zgodnie z tym obdarowywuj innych uśmiechem, dobrym chumorem i tym co posiadasz, a zyskasz więcej niż dobra materialne.: prawdziwych i wiernych przyjaciół.
4.Nie mów ,,co by było gdyby..", staraj się pogodzić z rytmem natury i zmiennością losu

Pomogłam??Więcej optymizmu xD:*;)